sâmbătă, 2 februarie 2008

Smart Priceingul este de vina!?

Tocmai ce am terminat de citit un articol despre caderea adsense resimtita de websmasteri la nivel mondial. Pare totusi paradoxal ca desi unii nu stiu ce sa mai faca(se gandesc chiar sa schimbe google adsese cu o alta alternativa) in timp ce alta parte se bucura de o crestere considerabila in ultima luna.
Pleacand de la ideea de smart priceing, google incearca prin modul asta sa evite pierderile adverstiserilor de pe siteuril e MFA sau cu continut prost. De aceea scade CPC ul pe siteurile unde clickurile inregistrate nu au produs actiuni precum inregistrarea unui membru, cumpararea unui produs sau doar contactare celui care isi face reclama.

Continutul e rege
De remarcat este faptul ca prezenta smart priceingului se rezuma la anumite siteuri sau pagini si nu la tot contul. am siteuri care au un cpc de 3-4 ori mai buna decat altele, diferenta o face binenteles continutul.
Deci daca vrem mai multi bani pe click , trebuie sa muncim mai mult cum zicea si Vassy

Petriu cine nu stie: Se pot folosi chanels pt adsuri sau chanele pt url, pentru a afla care sunt sireurile, reclamele si/sau paginile platatite prost.

Criza mondiala si Adsense:
Unii afirma ca ar exista o criza mondiala de genul celei din 29, binentele la un alt nivel, totusi pretul reclamelor poate fi influentat de acest lucru dar si de faptul ca s-a terminat perioada sarbatorilor si o data cu ele bani de publicitate.

Cred totusi ca spre sf lunii sa mai cresca Cpc.
Astept si alte pareri

Niciun comentariu:

Statistici Blog